მოსწავლეთა
შეფასების რუბრიკა
|
იყენებს მსჯელობა-დასაბუთების სხვადასხვა ხერხს.
|
წყვეტს პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე პრობლემებს.
|
აწესრიგებს
და
წარმოადგენს თვისებრივდა
რაოდენობრივ
მონაცემებს
|
შეუძლია აგებული ცოდნის სხვაზე გადაცემა, პრეზენტაცია
|
ცუდად
1-4 ქულა
|
|
|
|
|
საშუალოდ
5-6 ქულა
|
|
|
|
|
კარგად
7-8 ქულა
|
|
|
|
|
ძალიან კარგად
9-10 ქულა
|
|
|
|
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
შენიშვნა
|
პრობლემა.
რამდენად აქტუალურია
|
|
|
|
|
მიზანი. რამდენად კონკრეტული და მიღწევადია
|
|
|
|
|
განხორციელების გზები. რამდენად უზრუნველყოფს
მიზნის მირწევას, რამდენად რაციონალურია, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა
გადანაწილებული ფუნქციები ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
|
|
|
შედეგი. რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა
და რამდენად შეესაბამება მიზანს
|
|
|
|
|
რესურსები. რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა არის
საჭირო
პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობისათვის
|
|
|
|
|
დიზაინი. რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტი
(თანმიმდევრობა),ლაკონური და მარტივი ენა
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий